Blue

Fick värsta nostalgi när jag fick reda på att pojkbandet Blue ska sjunga för England i eurovision. ÄLSKAR Blue. Var så sjukt kär i både Duncan och Lee. Okej, efter att ha tittat på en massa musik videos over and over again har nog min kärlek för dem kommit tillbaka. Har ni hört låten? Den heter "I Can" och jag älskar den! Håller nog lite på England detta året. När är det eurovision btw? Måste ta och kolla upp det. Undra om jag är i sverige eller här då... Heather bara "We need to have a Eurovision night! We have to dress up and support our home countries!" Så söt. Jag klär mig stolt i de svenska färgerna medans André vägrar representera Portugal. Jag förstår, deras låt suger! Skrattade ihjäl mig när han spelade den för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0