Recap

Nu har jag äntligen tid till att uppdatera bloggen lite. Vi kan ta det dag för dag.

Torsdag- PERFORMANCE DAY!

Lämnade först in min marketing report. Så skönt att det var klart innan pjäsen. På kvällen var det dags. To my surprise var det faktiskt roligare än vad jag trodde det skulle bli. It was a success!


Bilder från rehearsals

Efteråt var det mingel och drinks i the Green Room innan vi alla drog till puben och fortsatte firandet. Helt plötsligt fick vi för oss at dra ut i centrum (alkoholen tog nog över). Drog ut men det var skit. Verkligen skit.

Fredag - Mådde skit. Kommer ej ihåg vad jag gjorde under dagen men på kvällen gick vi och såg de tre andra pjäserna. Vi drack upp all alkohol kvällen innan så det blev att vi stack direkt till puben och firade. Hade en betydligt trevligare kväll där än vad jag hade haft om jag hade följt med mina McLaren-vänner till en nattklubb i Shoreditch. 

Lördag - Åkte in till centrum och shoppade lite med Mandy. Sen blev det stressig på kvällen. Tom fyllde år denna dag och det skulle vi absolut fira. Lauren, Jenny och Phily kom till mig och vi beställde kinesmat innan de andra kom. Blev pre-drinks i min flat, vilket jag fortfarande inte förstår hur, men kul var det! Sen drog vi till Players där Sean spelade. Vissa drog till Heaven men jag pallade verkligen inte dansa i mina klackar. Kvällen i sig var inget speciellt. Tom hade kul, vilket var huvudsaken.


B-Day boy!


Söndag - Bakfyllan slog in rehjält. Var riktigt lat under dagen men var tvungen till att piggna till på kvällen. Mikhel hade en showcase i ett Café vid Soutbank som jag lovade att gå till. Tog med mig André, Danny, Felix och Danielle. Gud vad bra Micky var! Har inte hört honom sjunga på ett bra tag but he killed it! I'm proud. Blev en tidig kväll för sömn behövdes.



Måndag - Vaknade på strålande humör! Produktiv dag som fasen har det varit. Rensat rummet och slängt en massa onödigt. Tvättat, städat, diskat och handlat mat!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0