Film Freak

Alla som känner mig (och det kommer säkert across här i bloggen också) vet att jag är ett MEGA movie fan - or freak more like. Ser helt klart för mycket på film men det är inget jag skämms över. Var stolt över den du är! Film är den mest influential thing for me in my life. Filmer har ju allt. Alla sorters typer, genre, karaktärer, handlingar, setting...you name it! Hur kan man inte älska det liksom? Vissa äger inte ens en TV! Skulle aldrig klara av det! Iaf här är ett litet antal filmer jag sett de senaste veckorna. Allt från amazing drama till uselt horror!





Bästa film: Like Crazy och Sleeping Beauty (Båda är indie och helt underbara!)

Sämsta film: Shark Night och Abduction (har man sett dem, förstår man)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0