260112

Idag har jag fått sova ut lite - thank the looooord! Det behövdes considering att jag var ute till rätt sent igår. Heather, André och Paddy kom och såg showen så efteråt gick vi till The Duke ihop med the cast och crew. Danielle smög upp bakom mig och skrämde skiten ur mig! Har inte sett henne på jäkligt länge så hon blev förlåten! ;) Vi hamnade senare på en student pub och sen en karaoke bar...how random! Efter chicken delivery och small talk med några luffare var det dags att dra hem. En galen natt med mycket skratt!

Nu ska jag in i duschen, fixa mig, pumpa i kaffe och åka till teatern for another evening show! Det blir hem direkt efter. Kan ej fortsätta festa på detta vis. Kroppen orkar inte. Crash bang BOOOOOOOOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0