Attitude

Världens roligaste sak hände imorse när jag hade kommit in till uni. Kate berättade att den regissören som jag "arbetar" med hade tydligen igår fått för sig att jag gav henne attityd och nu vill hon inte prata med mig mera! HAHA helt underbart! Jag vill ju inte prata med henne heller så it's a win-win situation. Nu vill hon ta allt med Kate (som har noll koll på hennes show eftersom jag har gjort ALLT) men såklart vill Kate inte arbeta med henne. It's a mess. I've gotten under her skin and I'm gonna keep digging. The grande finale kommer hända om två veckor när detta är över at the rap party. If she wants me to give her an attitude - I'll give her an attitude.

Detta kanske låter helt galet och oprofessionellt från min sida men det är det inte. Skulle inte blogga om det då. Alla känner precis likadant och hon säger hemska saker till allihopa. We are all victims of her abuse - lecurers och students. Förra veckan skickade hon en av sina actors till vår producent för hon kände sig hotad av honom - LOL. Använder aldrig det ordet men detta är ett sånt moment. Igen, han hotade ju så klart inte henne utan hade en normal discussion som hon tog personligt - psycho! 

Jag on another note pointed out that she was wrong vilket hon inte alls klarade av. Hon fick för sig att hon hade gett mig ett svar på en sak som var viktig, vilket hon naturligtvis inte hade (among other things), och blev ställd när jag sa till henne att hon hade fel och inte gett mig ett svar. Tydligen är det attityd enligt henne. I min bok kallas det fakta.

Vet ni vad som är ännu roligare? Av nån galen anledning bjöd hon med sig själv (eller följde med som en loser) till puben med några av oss efter vi var klara. Hon indirectly insulted svenskar (it's officially on! Notera att detta är efter hon hade sagt att hon inte mer vill prata med mig) och skrattade - vilket ingen annan tyckte, hade mage att sitta i samma soffa som mig och on top of it all försökte hon köpa en drink till mig! Jag menar WTF?! You'd probably poison it! Jag vände of course ryggen till hela tiden och bara ignorerade. Tänkte "Stå ut Carro! Stå ut! Om bara två veckor kan du grilla och mata henne till kråkorna." Om jag var henne hade jag sprungit iväg så fort som möjligt efter den sista showen med svansen mellan bena innan jag får tag på henne. Om hon tycker jag är tyken nu, när jag inte ens har varit det, kommer hon bli stunned when she finds out what I'm actually capabale of doing. She's seen nothing yet.

Okej, det låter som om jag kommer mörda henne (vilket jag along med alla andra har gjort a million times over in our heads, believe you me) men when it comes down to it kommer jag faktiskt "bara" ta henne åt sidan och berätta att man behandlar inte folk på det viset som hon gör. Någon måste ju göra det. De andra får vara hur mesiga som de vill but I ain't having it.

Åh vad det var skönt. Nu - sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0