BBQ



Så igårkväll var det BBQ hos Vitor! Han hade fixat jättefint med snacks och mat. Jag köpte med mig en av mina favortiviner, korv och bröd - standard! Efter mycket misslyckandes med grillen (André skröt om hur bra han var som grillmannen men han sög!) kunde vi äntligen efter 2 timmar lägga på lite lött! Det var sjukt gott! Alla hade tagit med sig mat så vi var lite overloaded men what can you do! Vi var alla utlänningar förutom två (James och Felix) which is a first när det kommer till dessa gatherings. Vi var var en blandning av portugeser, italians, scandinavians och britts! Det blev ingen sen kväll eftersom jag hade mycket att göra de kommande dagarna så en bakisdag har jag inte råd med just nu tyvärr. Det ända som hade gjort det till en perfekt kväll var några grader varamare...vi höll på att dö av kyla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0