221112

Go'kväll!
 
Ännu en seg period för bloggen med Jul närmar sig och uppsatser måste skrivas och lämnas in! Blir snart galen av allt skrivande. Gud vad akademisk jag känner mig! Hur som helst, igår fikade jag med Jenny som jag inte sett på gööölänge och sen på kvällen hamnade jag på puben med Louie och Heather - som det kan bli! 
 
Vill tipsa om en bra serie - American Horror Story! Jag är helt hooked! Så himla bra gjord att det är riktigt svårt att inte sätta på avsnitt efter avsnitt. Använder den som min "treat" mellan skrivandet. Hjärnan kan ju inte konsentera sig i timmar straight så det är bra att unna sig lite då och då med en bra serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0