Still Alive

HEJ IGEN! Gud vad det har varit mycket på G den senaste veckan. Men nu är jag åter igen flyttad och denna gången blir den sista! Orkar verkligen inte dra runt på fler saker något mera. Känns som om jag flyttar hela tiden! Hur som helst detta blir mitt boende tills Juni, dvs tills jag blir klart med studierna! Galet kul! Så, var bor jag? Jo, jag är tillbaka i Zone 1 (fantastiskt!) i Universitetets Halls. Kör i princip på samma som första året här, fast nu är det en annan halls (mycket bättre också!) Bor med 7 andra supertrevliga nursing students. Kunde inte bli bättre. Det är lungt och fridfullt så jag kan konsentrera (stavning?) mig på studierna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0