020313

Hej Mars,
 
Det är fortfarande svinkallt men idag har vi iaf haft lite solsken! Nej fy vad svenskt att ÅTER igen att prata om vädret! Moving on! Snacka om vad jag har varit duktig idag! Skrivit mycket på min dissertation som jag är helt inne i. Uppdrag Granskning har verkligen fått mig på att bli bättre på att investigera på nått vis. Så inspirerande! Kanske ska jag bli journalist? Fast njaa vi får se. Några ska ut ikväll och jag har lovat att hänga med. Vart vet jag ej men jag kommer inte stanna länge. One or two drinks tops får det bli för jag har mycket arbete att göra samt krya på mig så att jag både blir frisk och ledig från uppgifter tills på fredag då min kära familj kommer och hälsar på! Whoop whoop!

Kommentarer
Postat av: lisessa.blogg.se

du får komma hit!!! vi går i skinnjacka! ;D

2013-03-04 @ 10:15:15
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0