100:- +

Ja då har man blivit 100kr rikare =) Hur gick detta till kanske ni undrar. Nej jag spelade inte på travet eller poker eller nått sånt. Medans mamma och jag tittade på Love Actually så sa hon:

Mamma: Den där killen som spelar Karl är inte det Olivier Martinez?
Carro: Nej det är det inte. De är lite lika men de är inte han.
Mamma: Jo men jag är säker på att det är han. Ska vi slå vad? 50kr?
Carro: 50kr? Tror du att jag slår vad om så lite när det handlar om kändisar? It's my zone!
Mamma: Jo men jag vill inte att du ska förlora mycket pengar. Du har ju knappt nått...
Carro: Trust me. I know my Hollywood. 100kr?
Mamma: Nej, du kommer bli så ledsen om du förlorar.
Carro: Seriöst mamma jag är bombsäker. Kom igen nu 100!
Mamma: Okej då. 100.

Så blev man 100kr rikare. Utmanar man mig när det kommer till kändisar så förlorar man. Det garanterar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0