JORDBÄVNING!

FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!! Vaknade för 30minuter sen  av at det SKAKADE i hela huset. Allt på hyllorna och bänkar rörde sig. Så himla obehagligt. Man hörde vinden utifrån och nått jäkla BRUUUUUUUUM (inte en bil eller nån som borrade utan jorden skakade! Riktigt muller!) Tänkte först "SLUTA DRÖMMA NUUUU CARRO!" och gömde min under täcket. Hjärtat har nog aldrig bultat så fort. Sen kom man på att det inte var en dröm. Hörde hur mamma och pappa där nere säger "Vad i hela friden var det?!?! VAD VAR DET!" Rusade ner och ut genom dörren där de stod och snackade med grannarna. Man har ju bott i Istanbul i 4 år!!! Det hände aldrig där (eller jo en gång men den var väldigt minimal) sen flyttar man till Sverige och HÄR HÄNDER DET SAKER! Wtf?? Kan någon förklara? Jag fattar ingenting! Skakar fortfarande gör och hjärtat bultar. Läs HÄR om det!

Denna dag kommer inte glömmas. Den 16e December 2008 kl. 06:20 blev det dunder och brak.

Jag som hade sovmorgon idag! Nu går det inte att somna om =(

Kommentarer
Postat av: Elise

hihi jag var med i tidningen om detta ^^

2008-12-16 @ 21:34:33
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Elise

de ringde strax efter... jag var ju väldigt aktiv på nätet på morgonen haha och sen kom min morfar med på aftonbladets tv när deras kyska tappade bets :P

2008-12-16 @ 22:58:11
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0