Lov!!

ÄÄÄNTLLIGEEEEENN!!! Nu är det LOV! Helt underbart. Har precis skickan in Bio Design Lab och känner mig helt fri och redo för Jul i Egypten. Kommer bli så otroligt skönt att slappa på stranden. Längtar till tisdag!
Imorn är det samling i aulan kl: 10:00. Antar att man borde gå på det. Kommer bli lite uppträdande säkert och sen måsta alla ställa sig upp i slutet och sjunga nån jullåt. Vilken kan det bli? Stilla natt? Tror det var den förra året. Brukar mima till orden varje gång jag ska sjunga. Vill inte förstöra alla andras hörsel så det blir nog att jag får mima imorn också. Inte mig emot. Tittar hellre på de andra som sjunger så fint utan några sura toner alls...hmmm...

Hur som helst är det ljuvligt att det äntligen har blivit Jul Lov =D kommer sova riktigt gott inatt. Nä nu blir det Rod Stewart konsert med mamma, pappa, farmor och faster!

Ha de gött!


My baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0