Secret Santa

Denna jul hade Viktoria, Stina, Emma och jag tänkt att göra en liten secret santa. Det blir mycket lättare så eftersom man sparar på pengar och man kan lägga ner mer tid på presenten. Idag så skulle vi då bestämma vem som skulle ha vem och detta gjordes utanför Grand Hotel i Lund med 4 papperslappar där våra namn stod i Stinas mössa. Vi skulle en och en ta upp en lapp ur mössan. Emma hade sagt tidigare "Det kommer ta högst två minuter" haha my ass! Det tog 15!!! =O Viktoria fick hela tiden sig själv...Sen när hon verkligen fick en annan så sa hon "I don't want this person"  Hmmm...tack Viktoria vi alla vet att det var mig som du fick =P Ja sen hände lite annat men till slut fick alla en. Den som jag fick kan jag ju inte avslöja. Förstör jag ju hela allt. ;P

puss o porr!

Kommentarer
Postat av: Elise

hihi sånt hade vi med förra året =)

2008-12-06 @ 14:43:54
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0