Sorry

Dålig uppdatering I know. Har varit väldigt busy och har helt enkelt glömt att blogga. Smisk.
I fredags så hade jag väldigt trevligt. Blev bjuden till en tjejkväll i Borgeby. Först spelade vi innebandy (stavas det så?) Det var 2 lag. Svarta och vita. Jag var vit. Har aldrig spelat innebandy förut med GUD VA KUL DET VAR! Vi alla var grymt bra och kan lätt ta F16. Hehe vi kanske borde bilda ett lag som vissa sa. Vi i det vita laget vann också ;) Bra jobbat tjejer! Låg under först men sen kom vi igång och det slutade med 7-6 till oss =)  Sen blev det hem till Carro (inte jag då utan en annan) för käk. Hade hur kul som helst och lärt känna lite nytt folk. Kom inte i säng sen förens runt 2.

Tack så jättemycket Caroline för en trevlig kväll!


Lördagen spenderades i stort sätt hela dagen i Malmö. Skulle kolla in tattuerings stället som Emma rekommenderade. Tyvärr så var man tvungen till att vara 18 även om man hade mamma med sig som sa arr var okej. På ett sätt är det ju bra att de har den regeln. Betyder att de är försiktiga och gör det säkert. Men å andra sidan vill jag ju ha min tattuering som jag fick i födelsedagspresent. Grrr. Jaja jag får helt enkelt vänta 9 månader eller söka upp ett ställe som gör det om man har föräldrars tillåtelse. Nått ställe som ni kan rekommendera där man inte måste vara 18?
Kom hem runt halv 6 och satte på Idol som pappa hade spelat in. Gud vad dåligt!!! Kevin ska ju vinna. Om Alice vinner så är det fusk i programmet. Tjejen har ingen utstrålning. Och vad är det med hennes röst? Tjejen kan ju inte prata, ännu mindre sjunga. Den ända låten hon har gjort bra har varit "Ironic". Sen dess har hon bara fallit. Sen en sista sak som jag stör mig på med henne är att hon hela tiden säger "Jag ska visa att vi tjejer också kan! Vi kan! Ja det är inte bara killar utan tjejer kan också!" Är det bara jag som börjar bli trött på det? Visst va feminist om du vill inget fel med det men HALLÅÅÅ tona ner det! Hon har sagt så i nästan varje intervjuv och det är så tråkigt att lyssna på. Slår vad om att hon kommer säga så nästa fredag också. Alice är säkert en jättesnäll person och blablablablabla men hon är absolut ingen Idol. Kevin är!! ;) Han har DET. Utstrålning, vilja, talang, rösten, the moves, personligheten, the look. Ja han har allt. Så se till att rösta på honom (om ni ens tittar på Idol =P)

Resten av söndagen kommer jag spendera med TOK. Final Presentation imorn. Kommer förhoppningsvis gå bra men man vet aldrig. Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0