The snow is back in town!

Hallelujah! Nu var den tillbaka igen. Snön kom ju för nån vecka sen och stannade inte så länge men NU SÅ! Riktig snöstorm har det varit. Kom till skolan som en snögubbe och kom hem som en snögubbe. Fast under dagen var det uppehåll. Väder är konstigt. Men klagar gör jag inte =)
Bussen var försenad idag...är det så svårt att hålla tiderna? Allt de gör är ju åka fram och tillbaks hela tiden. Fast just idag var det bra eftersom det var segt att ta sig sig ur sängen. Hade missat bussen om den hade varit på 'tid' så det kanske finns ett plus med att de kommer sent. Äsch je ne sais pas.

Stina undra igår vad jag ville ha i julklapp och jag sa att jag inte ville ha nått. Jag behöver ju inget. Är hur lycklig som helst! Har allt som jag behöver just nu i livet. Fast, nu sitter jag och tittar på en inspelad julkonsert med Sanna, Shirley och Sonja och kom på att det finns nått som jag vill ha. En Julskiva! =D Med en massa härliga låtar. =) Där har du det Stina. Jag vill ha en julskiva ;)
Fast vill ha och behöver är två olika saker. Det finns mycket man vill ha i livet men behöver det inte. Jag t ex är en shopping missbrukare. Behöver jag kläderna? Absolut inte, men jag VILL ha dem. Grrr. Måste bättra mig på det men det finns ju så mycket snygga kläder!! =D Går ju i stan varje dag och man blir helt bewitched! Ja...det är inte mitt fel helt och hållet. Jag är under a spell! HA! Det är min förklaring ;P Nä men allvarligt så är det viktigt att förstå att vad man behöver är annornlunda från det man vill ha. Detta vet ni förhoppningsvis redan men det skadar inte att läsa det igen.





(8) Let it snow, let it snow, let it snow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0