Oh hot damn!

Kom hem från bion för några timar sen och OMFG!! Twilight är den bästa filmen jag någonsin sett. Vem visste att vampyrer kunde vara så snygga som Edward? Om de finns på riktigt GE MIG! Som jag sa till mamma när jag kom hem "Mamma jag vill ha en vampyr, de är så heta!"  Robert Pattinson=sex! Asså helt seriöst det finns inget hetare än en vampyr! Och kemin mellan de två karaktärerna. De rörde knappt varandra men ändå så såg man hur mycket de bara ville... =P Mycket bra skådespeleri måste jag säga. Kan inte sluta tänka på filmen och ROBERT! Asså fy faaaaan!! I HP så var han lite töntig men efter att ha sett Twiligt så är han ALLT annat än töntig. Han är riktigt HET!

Om vampyrer finns så vill jag ha en precis som Edward.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du läsa böckerna nu bajskorv? :D

2008-12-09 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0