1a November

Ikväll kommer det bli rätt stressigt. Ska först på konsert med pappa i Malmö. Ska se The Rat Pack. Det är originalet från the West End. Så jävla pepp!! För er som inte vet är The Rat Pack ett band. Frank Sinatra, Sammy Davis Jr och Dean Martin bildade det för lääänge sedan. Tror runt 50-60 talet. Hur som helst gillar pappa deras musik och har fått mig till att älska det! Tror inte att många ungdomar nu för tiden uppskattar musiken som fanns långt innan vi föddes men ge den en chans! Ni kommer kanske gilla det ;) I did. Så ja det blir konsert och sen Halloweenfest. Kommer vara helt slut imorn. Igen så ska man vara utklädd...tror ni att jag har en kostym? Nopp. Tror inte att jag har fattat vad Halloween går ut på. En söt mask har jag iaf. Får ta och sminka nått kreativt och sen har jag en outfit...dock ingen riktig kostym. Mer fest kläder men som sagt jag kommer inte vara på festen så länge p.g.a. konserten. Det är enbart därför jag inte köpte nån kostym. ;)

Lyssnar just nu på nån fransk låt...ingen aning om vad han sjunger. Efter att ha läst franska i 6 år borde man ju kunna lite franska men denna hjärna har svårt för språk (tror denna hjärna har svårt för det mästa...) Räcker med svenska och engelska än så länge. Kan ju alltid plugga språk efter gymnasiet. Tar studenten snart ju!! Gonna be awsome! Men vad fan händer med livet efter gymnasiet?? :S Har ni några planer? Vill ut och resa men bristen på pengar stoppar en. Plugga? Nej usch. Vill inte tillbaks till pluggandet direkt efter sommaren. Jobba? Hur skaffar man jobb? Har ju aldrig jobbat innan. Och då menar jag verkligen aldrig. Inget sommarjobb eller extrajobb ever. Så rädd är jag. Men det oroar jag mig för senare.

Mamma vill ha tvätten, måste sticka. Old habbits are back to normal. Har inte saknat dem alls men nu när föräldrarna är tillbaka är det andra puckar! Snart måste jag nog städa mitt rum också... kan jag slå vad om.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0