Allmänt uttråkad

Vad heter du? Caroline
Kallas du något? Carro
Hur gammal är du? 17
Bor du mitt i stan? Nej
Om inte, vart bor du? En liten by
Bor du ensam eller med mor/far? Mamma, pappa, bror, hund
Vad har du för hårfärg just nu? Brunt
Vad har du för ögonfärg? Blå-grönt
Har du någon stereo? Yes
Äger du DVD, VHS eller både och? Båda
Läser du böcker ofta? Nej...
Tittar du på tv ofta? För ofta
Lyssnar du på musik ofta? Åh ja! Alltid.
Har du ordning på dina viktiga papper? öööh...
Hur mycket tjänar du i månaden? Studiebidrag (fast det blir bara 700. Är skyldig päronen rätt mycket så de tar 300kr varje månad =( )
Har testat/tagit droger? Nej!
Har du varit/ vill bli beroende av något? Är beroende av kaffe
Trivs du med dig själv? Absolut
Är du lycklig? Mycket

 SEX/KÄRLEK
Är du singel? Ja
Har du haft ett one-night-stand? Nej
Är du eller har du varit redigt kär? Nej. You gotta work for it ;)
Finns det någon du gillar extra mycket just nu? Nej
Har du haft ett förhållande som varat längre än ett år? Nej
Om inte, vill du ha ett förhållande som varar längre? Självklart
Tycker du att man kan älska någon som man inte träffat IRL? Nej
Vad är kärlek för dig? I'll let you know when I fall in love
Tycker du att sex är viktigt i ett förhållande? Ja. Det är ju ett fysiskt sätt att visa att man älskar en.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon och menat det? Jadå
Har du sagt "jag älskar dig" till någon du inte älskat? Tror inte det.
Har du verkligen älskat någon? Nej
Har du ljugit för någon du tyckt om? Ja
Har du gråtit pga kärlek? Nej

LIVET
Vad vill du bli när du är 30 eller mer? Ha ett stadigt jobb med bra inkomst (helst skådis), förhoppningsvis gift ch kanske nån liten unge =)
Har du planerat att skaffa familj innan 30? Jadå
Tror du att du kommer ha förändras innan 30? Både utseendemässigt och personlighetsmässigt (om det är ett ord)
Tror du att du kommer ha fast jobb, etc innan 30? Sure hope so!
Tror du att din framtid kommer bli som du vill ha den? Jag har inte direkt planerat min framtid. Det får bli som det blir helt enkelt =)
Vad är viktigast för dig i framtiden? Leva lyckligt
Vad är det sista du vill göra innan du dör? haha ojdå ingen aning. Nått livsfarligt antagligen =P 
Ser du fram emot att bli gammal? haha vill ju leva det unga livet först. Alla blir gamla, det är bara att acceptera ;)

redan slut? tsss nu är jag uttråkad igen. Eller oj nu vill mamma att jag ska ta hunden ut på en promenad so I guess att jag inte är uttråkad längre. Perfect timing!

puss o porr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0