Are you from London?

Precis kommit hem från kickboxingen. Har inte gått på länge så det var dags att röra på sig igen. Det var faktiskt riktigt kul denna gången. Kan bero på att man inte har gått på så länge och då blir det på något sätt roligare. Eller äsch je ne sais pas! Men kul var det =) Kan medge att man har blivit bättre på push-ups! Innan gick det väldigt trögt speciellt när man ska göra dem med en jäkla klapp också! Helt omöjligt. Det är fortfarande omöjligt för min del men de normala push-ups känns lättare nu än innan =D Sen när vi skulle byta partner så blir det ju den om är närmast. Denna gången blev det en kille från England.

Carro: (går fram och skakar hand) Hej! Carro heter jag!
James: I'm James (eller okej det hette han inte. Kommer inte ihåg vad han sa men James är engelskt så jag döpte honom till det) I'm sorry but I don't speak a word in swedish.
Carro: Oh that's allright! I speak english! =)
James: (förvånad över min brittiska dialekt) Oh! Are you from London?
Carro: No, but I've gone to a british school.
James: Aha okay. Brilliant!

Pallade inte ta hela historian om hur jag har bott utomlands och blablabalbla...Men han var väldigt trevlig må jag säga. Såg att vara runt 30. Fast när de gäller 'the britts' så kan man aldrig vara riktigt säker. Vissa ser ju ut som 40 fast är bara runt 20.
Fredrik gav mig en hård höger idag som jag inte var berädd på så vi får hoppas att det inte blir nått blåmärke. Om det blir det så ligger han allt illa till. ;P

Nu är man hemma igen iaf. Shower here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0