Göteborg!

På lördag sticker mamma, pappa och jag till Göteborg! Ska träffa lite vänner och släkt (antar jag). Har inte varit där sen i sommras så det ska bli riktigt kul att träffa alla de trevliga människorna igen =) Man är ju trotts allt halvt göteborgare (om det är ett ord...) Snackade faktiskt precis om det med mamma och pappa. Vi kom fram till (mest jag) att jag är halvt göteborgare, en fjärde del norrköpingare (wow vad jag hittar på ord nu) och en fjärde del norsk. Det ni! Beat that! ;P
Nä men jag älskar Göteborg. Det är nog en av de bästa städerna jag har varit i. Folket är så trevliga, staden är hur stor som helst fast ändå jättemysig, dialekten är väldigt het ;) och det ligger nära/vid havet =P Skulle säga Liseberg också men det är inte så imponerande längre. När man var liten så tyckte man väl att det var jättekul att åka alla olika saker men nu när man är äldre vill man ju ha lite mer farliga rides! Blir tråkigt med samma skit hela tiden. Får ta och åka till Six Flags i Texas eller vad säger du Viktoria? ;) Oklahoma nästa sommar med gänget? Bila ner till Texas och gå på Six Flags? I think so! =D

Annars så har vi ingen skola imorn. Lycka. Då kan man vila ut och plugga matte, engelska, svenska, och CAS reflections...som tur är så är man klar med Extended Essay. Stolt. Var faktiskt den första i hela klassen att bli klar med den först och inskickad =) Nu är det bara att fokusera på allt annat skit.

Nu syr mössen ihop Askungens klännings till balen så ni får har det så bra.

You know you love me,
XOXO Gossip Girl
(haha har alltid velat skriva det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0