How will I know

Det finns vissa låtar som man antingen kan texten eller melodin på. Men sen finns det även de jäklarna där man känner igen låten (lägg märke till "känner igen") Låtar som man inte kan så bra men man har hört dem förut MEN man kommer inte på var man har hört den eller vem det är som sjunger den. SÅÅÅ STÖRIGT! Håller ni inte med? Det måste vara en av de värsta sakera att ha på skallen. Att man hör låten och man vill säga vem artisten är men man kommer inte ihåg det. Anledningen till att jag tar upp detta är just för att idag morse kom jag på vem artisten till en låt som jag är kär i hette. Eller okej jag kanske inte kom på det utan frågade brorsan. Hela vägen upp och ner till/från Göteborg lyssnade mamma och jag på en CD som brorsan hade "skapat". Mycket bra låtar var det men det fanns en som jag blev helt galen i. Låten hade man ju hört innan men just det här med vem artisten var kunde man inte för ett öre. Musikkunskapen räckte inte till. Hur som helst så gick det mig på nerverna och idag så frågade jag brorsan vem det var och det var naturligtvis "How will I know" med Jessica Folker. Mycket bra låt =) Helt besatt av den. Riktigt fin.

Take care!

Kommentarer
Postat av: elise

carro.... skriv bloggadressen också. du måste

2008-11-25 @ 14:32:42
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Elise

duuuuktigt... för hur ska du annars få svar? ;)

2008-11-25 @ 18:46:43
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0