Lördag

Igår så stack tjejerna och jag ut. Först blev det lite förfestande i Viktoria's lägenhet. Spelade "I have never"  ;) Mycket visste man redan om varandra men lite ny information kom allt upp =P Vi spelade ju spelet i Berlin också men...ja... av någon viss anledning så kom ingen av oss ihåg verken frågorna eller vad vi hade svarat innan =) No need to go into detail. Sen blev det ut i Lund. Varför är det 20 års gräns överallt????!! Så jävla kasst. Det gick sjukt mycket ungdomar på gatorna för de kom inte in någonstans. Spelar ingen roll om du var 18 eller 19. Man kom inte in! Efter att ha blivit "rejected" (vad fasen heter det på svenska?) två gånger och utkastad en gång så gav vi nästan upp. Som tur va så lyckades vi hitta en liten bar/café som tog emot oss. Tack o lov för det! Höll på att frysa ihjäl ute i kylan. Tog en drink där och njöt av värmen. =) Blev inte en sen kväll eftersom jag vägrade åka med vad jag kallar för "fyllobussen". Fyllobussen är den senaste bussen som går på natten. Alla fulla människor som har varit ute och festat tar den just för att det är den som går senast. Duh ;P. Så den vill man undvika.
Det var iaf en trevlig kväll men vänner. Blev inte riktigt som vi tänkt oss men nästa gång blir det andra tag! Eller vad säger ni tjejer? =D

Alla bilder från gårdagen blev rätt cp och jag har inte fått tillstånd att visa dem för er av de andra, tyvärr. Men en bild på mig bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0