Mobil

Mobil är en viktig 'pryl' i en människas liv. Det är en säkerhet. Om nått händer så är det bara att ringa. Det går alltid att nå en (om mobilen inte är av så klart eller batteriet är slut. Då hjälper den inte) Men tänk på det att en mobil är jävligt bra att ha. Kom och tänka på detta idag eftersom jag GLÖMDE min hemma! Fick panik. Kom på det på bussen in till skolan. Fan också! Hade satt den på laddning igår och sent glömt att den laddades. Trodde den låg i väskan som den brukar men det gjorde den icke. Hela dagen har jag känt mig naken på något vis. Brukar alltid ha mobilen med nu för tiden. Som Stina säger "Det är min sambo" Börjar hålla med.  Visste att Viktoria skulle ringa och fråga var vi hade svenska. Har blivit en vana. =P Och visst hade jag rätt! När hon kom (lite sen) till svenskan så sa hon "Why didn't you answer your phone?!?!" Hehe sorry girl men jag glömde den hemma ;) (när jag kom hem sen så var det några missade samtal från en viss Viktoria också =P)

Hur som helst hela poängen med detta är att mobilen är extremt viktig! ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hihi jag säger ju det :D

2008-11-27 @ 22:30:50
URL: http://cococholate.blogg.se/
Postat av: Micci

alla verkar lida av någon slags mobilmissbruk

2008-11-27 @ 22:34:56
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0