Robin Bengtsson

Jag tror jag är kär. Eller okej det är jag ju inte med herregud vad jag har fallit för Robin i Idol. Har inte ni? Hans röst är ju av guld. Sting låten som han körde precis var ju så bra att man nästan grät. Så känslomässigt. Han ser ju otroligt bra ut också eller hur? ;) Kommer  ihåg honnom från audition när han satt där med sin guitarr. Killar som kan spela guitarr asså, det är vägen till en flickas hjärts. I.a.f. till min =D Robins blick och intensitet i ögonen kan döda. Haha. Seriöst kolla in hans ögon så kommer ni att falla pladask! Först så var han ju väldigt töntig på scenen när han hoppade runt där som en liten förvirrad kyckling men nu ta me fan!! Han äger scencen!! Mamma fick precis reda på att man kan få en dejt med en av idolerna. Hon sa till mig att jag skulle skicka in en video för att få en dejt med Robin. Haha härligt mamma men jag tror inte riktigt att jag pallar =P Visst hade det varit super kul men nej tack. SÅ känd är han inte att jag vill göra det...än... ;P

Här har ni en bild på snyggingen, se och njut




Kommentarer
Postat av: Antonia

ÅNEJNEJNEJNEJNEJ. Robin skulle åkt ur Idol sååå många rundor sen. Jag sörjer Anna. Jag hatar Robin som inte har någon som helst personlighet. WHATSOEVER.

2008-11-22 @ 17:18:19
URL: http://kexinthecity.blogspot.com
Postat av: Stina

LOOOL NEEEEEJ CARROOOOO! han är ju hemskast av alla och ser inte klok ut! AHAHHAHAHA nej usch. Kevin ska det vara. Vill ha. Ge mig.

2008-11-23 @ 15:03:32
URL: http://cococholate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0