Snö!

Äntligen har snö kommit till Skåne! Underbart. Blev så himla förvånad imorse. Hade precis börjat cykla till busstationen när jag helt plötsligt ser nått falla på marken. Fört såg det ut som regn (fan också) och sen såg det ut som hagel (ännu mer fan. Hagel gör ju ont!) men SEN kom det lite på min kappa och då såg jag att det var den efterlängtade snön! Vad förvånad man blev! Men det var jättemysigt upp till snöstormen kom...Hade ju fortfarande en bit kvar att cykla och det bara kom mer och mer. Såg knappt vägen. Farligt. Fram kom jag allt! Som en snögubbe.
Under dagen har det snöat lite då och då. Det kommer i perioder. Oj! Just nu ser jag att det har börjat snöa igen. Får hoppas att det har kommit för att stanna nu =)
Under den korta hålan idag så stack Stina, Emma, Viktoria och jag för att hitta en klänning till Stina. Hon ska på fest ikväll nämnligen. Attans att hon inte kunde få sin kompis till att bjuda oss andra också =P haha fast det hade varit konstigt eftersom vi inte känner tjejen. Hur som helst var vi inne på Pavement först. Jag blev Stinas stylist. Fick henne att prova en massa snyggt fast hon kände inte att det var hennes stil. Vi traskade vidare till H&M och Stina hittade en skitsnygg klänning! En blå liten cocktail dress med en rosett vid sidan. Otroligt söt! Stina såg gudomligt snygg ut i den. The boys better watch out tonight! ;P
Själv ska man inte göra så mycket ikväll. Orkar inte göra nått. Utmattad. Idol blir det nog =) med lite varm choklad. Mums! Sen är det ju Göteborg imorn!! Längtar!


                                 Utsikten från mitt rum =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0