Biologi plugg = sömn

Imorn har jag ett av de största biologi proven någonsin. Har studerat rätt bra tycker jag (för att vara mig) men sen händer det...när man ligger i sängen med laptopen i knät och biologi boken öppen, tittar på clips från youtube om de vi har prov på för att försöka lära sig nått, SÅ SOMNAR MAN! Typiskt. Har hänt nu två dagar i rad. Igår så var jag inne på Enzymes och sen helt plötsligt plopp så sov man. Idag var det The Male Reproductive System. Kan ni fatta att jag somnar när det handlar om sånt? Inte likt mig =P Måste vara grymt trött...
Sen när man vaknar så har man ingen aning om vad som hänt. I princip har ju inget hänt bara att man har förlorat en timme (en timme som man hade behövt när det har med biologiplugg att göra) sen hjälper det ju inte att komma tillbaka in i studierna när man har en viss liten stina på msn som skickar roliga clips hela tiden =P haha älskar dig stina. You brighten my day!
Palla plugga mer? Har ju pluggat nu i två dagar! ftw! Jaja hur som helst vi får se hur det går på provet imorn. Måste ju få minst en fyra annars blir det inte kul.

ciao!

Kommentarer
Postat av: choklad xD

hehehehehehehe ;-) ;-) ;-)

you brighten my day too!

2008-10-22 @ 21:53:12
Postat av: Anonym

o btw, jag är inte "liten stina"!!!!!! xDxDxD <3

2008-10-22 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0