Dagen efter...

...vaknade vi halv 12. Åt lite frukost. Fy fan vad det satt gott!
Blev lite television efteråt och sen promenerade vi till busstationen. På vägen hem när Viktoria hade åkt iväg så går Winnie och jag där. Helt plötsligt stannar Winnie och sätter sig. Jag drar i kopplet men hon flyttar sig inte. Konstig turkhund. Sen börjar hon få sånna jäkla stomachcontractions som man får när man ska spy. Resultatet blev ju också att hon spydde. Vad är det med min hund egentligen?? Kan hon sluta äta gräs och äta den mat hon får hemma. De skulle nog hjälpa. Samtidigt tycker jag synd om henne. Hon är så himla deprimerad. Hon saknar mamma och pappa som fortfarande är i soliga Egypten. Får retsms lite då och då, "Sitter på soldäck. 35 grader varmt." Tack pappa. Här är det ju allt från soligt.
Så att Winnie skulle må lite bättre tänkte jag kela lite me henne. Det uppskattade hon minsann! =D Kanske bara behöver leka med henne lite oftare så blir hon gladare. Eller vad tror ni?


  

Kommentarer
Postat av: stalin

haha aww winnies eye in the last pic

2008-10-30 @ 16:43:49
Postat av: Elise

haha.. det var propert ord "promenerade" "television" hihi men du fick styrka av winnie x)

2008-11-01 @ 01:59:27
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0