Egoister

Finns det nått att gilla om sånna?

Svar: Verligen inte!

Hur kul är det att lyssna på nån som hela tiden håller på "När jag var liten...Jag tyckte inte om det...Han stötte ju fan på mig...jag ville inte...jag är så klantig...stackars mig...blablablablabalbalbalaaaaaa!!" Det går in i ena örat och ut i det andra. Fattar de inte att man inte vill lyssna på dem? Att vi bryr oss inte vad du åt till frukost eller gjorde för 10 år sen. Skaffa er ett liv! Det ska alltid vara "jag,jag,jag,jag" Orka? Och varför ska de alltid vara så högljuda?!?!?! De kommer in i rummet och bara börja skrikprata bara för att alla ska kolla på dem. Och sen bara "NEEEJ GUD hehe Varför tittar ni på mig?" LOOOOL! Jävla losers asså. Tror de att det är tufft att göra så? Det är ju fan bara löjligt och barnsligt. Sluta kräva uppmärksamhet! De blir ju ett stort fett skämt.

Om man håller på så, är det ju inte konstigt att man inte har några vänner. Ingen pallar med en. Lite råd till egoister ...hmm...ehmm...äsch palla ge dem råd. De får fan lista ut själva vad de är för fel med dem. De förtjänar helt enkelt inte min tid. Kan snacka om detta i evigheter men det orkar jag inte ;)

There you go. Lite damp från mig =)

Kickboxing snart! Yippi!! Behöver få ut min ilska. Stackars brorsan som får ta all the kicks and punches. Oh well =D

Kommentarer
Postat av: stalin

:( too bad everyone isnt as perfect as ME! :D hav fun at le kickbox

2008-10-28 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0