Första inlägg! =D

Hallå allihopa!

Jag har spenderat några veckor nu att läsa alla sortens olika bloggar och tänkte att det skulle vara roligt att starta en egen.
Okej...så första inlägget...var ska jag börja? Idag (eller man kan ju säga igår eftersom klockan är efter midnatt) så spenderades dagen inte till någon nytta alls. Borde ha studerat men det sket sig totalt. Oh well, det får göras imorn istället =)
Var det någon som tittade på Speedway Grand Prix förresten? Jag kan bara säga att det nått av det mest spännande som någonsin setts på TVn här hemma. Pappa och jag satt fastklistrade i soffan från kl 19:00-23:00. Man sitter och skriker som galningar på alla som kör och kul var det! Tyckte att det var synd att Johnsson(låg fyra) körde på Lindgren (låg tvåa) i semi-finalen som slutade med att Johnsson blev diskvalificerad och Lindgren tappade platsen att komma med till final. Grattis får man allt säga till Dansken Nicki som vann hela skitet och till Polacken som vann $120 000 och dagens race.
Undra vad han kommer göra med alla pengar. Har själv funderat på saken och kommit fram till att jag hade nog spenderat det på ett litet beach house i Santa Barbara. Det hade inte suttit fel =D

Nu ska tänderna borstas och sen kallar den varma sängen! 
Godnatt på er!

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0