Provet!

Hade provet tidigt idag. Gick helt okej. Kan ju alltid gå bättre men förhoppningsvis så får jag minst en fyra. Hoppas!
Vi var 4 personer i rummet. Stina, Anna, Koc och jag. Koc satt ensam medans vi andra satt runt de runda bordet (låter lite som King Arthur style) Efter en timme blev jag klar. Eftersom de andra inte var det och läraren inte var där så passade jag på att ta en liten tupplur. Det var skööööönt!! =D Behövde verkligen sova. Sen blev man väckt av Stina som snodde min penna. Grrr på dig unge =P Och DÅ spanade ögonen in en härlig soffa som var plaserad bakom Stina. Traskade dit som en zombie och föll pladask! Tänkte vila lite till innan nästa lektion började. När man vaknade igen så stod läraren där. Pinsamt. Fast hon är rätt chill och bara skrattade. Tog mitt prov och sen gick.
Ja så kan det gå till när man har biologi prov =D

Vad mer har hänt idag...hmmm...åh just det. Psykologin inställd igen. Typiskt. Bestämde mig för att ta en liten shopping tur innan bussen hemmåt gick. Fick shoppa ensam. Alla andra var tråkiga =P Men några snygga plagg blev det allt!
Afro ikväll WOHOOO!!! Can't wait! =D Vill bara dansa loss!


Kommentarer
Postat av: skutt

love till afro :)

igår va jag på gympa med stång, baspass. med massa gamlingar, hehe. nu värker mina ben.. gerda i veckan?

2008-10-25 @ 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0