Usch!

Klockan var runt 19:00. Gick ner för trappan till hallen. Kickboxing ikväll ju. Går på mattan och PLASK! Det var mjukt och gewigt under foten. Tittar ner och ser att hunden har SPYTT!!! Behöver inte gå in på detaljer men FY FAAAAAN! Kunde se det härliga gräset hon hade slukat i sig under skogspromenaden imorse. Men som sagt, klumpig som man är går ju så klart rätt på det. Jag är blind. Skrek en massa ord sen som inte ska nämnas (A) Sockarna som jag hade på mig kan jag ju säga är history nu. Long gone. Usch. Brorsan kommer springandes ner och ser vad Winnie gjort. Eftersom jag vägrade att ta upp det fick han göra det istället. hehe. Trodde jag skulle spy själv. Längesen man har sett nått så äckligt. Blev stressigt sen eftersom vi hade kickboxing som började 20:00. Men vi kom i tid iaf =)

Här har ni en bild på den lilla luringen



Nu har jag precis duschat. Feeling fresh. Blir ju sjukt svettig efter varje träning. Härligt! Kämpar som fan! ;)

Brorsan och jag hade tänkt se på lite film nu så ni får ha en fortsatt bra kväll darlings!

ciao!

Kommentarer
Postat av: stalin

"owned" ;) aw

2008-10-26 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0