Vilken kväll!

Fredrik och jag är på kickboxingen. Jag ska precis sätta knät i magen på honom då Fredrik säger:
"Fan ska jag ta en McFlurry eller en Sunday?" (vi skulle käka på donken efteråt)
Jag försöker att konsentrera mig men det gick inte. Skrattattack.
Lite senare blev en kille knäad mellan bena...tack o lov att det INTE var jag denna gången. Stackars kille. Han bara pladask föll på marken. Ouch. Synd om killar ibland.
ååååh det var nått annat Fredrik sa under träningen som var roligt men det är glömt. Minnet är ju inte de bästa. Iaf efter tränignen blev det ju då donken. Ostburgare och milkshake för min del. Jävligt gott! Var ju tvungen till att äta tbx fettet som man precis tränat bort ;)
Vi bestämde oss för att göra en liten stakeout utanför Delphi. (Studentlägenheter för er som inte vet) Så dit åkte vi och skulle se på Fredriks lägenhet som han får 1:a december (YES, DÅ BLIR JAG ENSAM BARN I HUSET!) Fina lägenheter var det. Måste sett lite kusligt ut för de studenter som var där. Utanför fönstret stod ju vi parkerade, kränkte McDonalds och stirrade.
Tog inte lång tid innan maten var uppäten. Hungriga var vi ju. På väg hem så tänkte vi ta en liten genväg. Kommer fram till slutet av vägen och DET ÄR VÄGARBETE!! Blockerade hela jävla vägen. Owned. Jaja fanns ju inte mycket man kunde göra. Var bara att vända om och köra tbx till stora vägen. Rockade loss till Basshunter hela vägen hem sen. Veti fan vad Fredrik gjorde för dance-move. Liknade nått mellan en drunknande fågel och ett barn med special needs... Underhållande var det.

Nä nu ska jag duscha och sen mysa lite med Winniepee

pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj vad det måste ha gjort ont mellan benen för stackaren!

2008-10-29 @ 01:34:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Egoina

tack vad gulligt!

2008-10-29 @ 12:37:11
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0