CAS

...portfolio first draft är klart nu! Yes! 19 sidor! Snacka om vad det har plågat en denna eftermiddagen/kvällen. Nu är man redo för mötet med en viss surpuppa imorn. Förhoppningsvis biter han inte av mig huvudet. Tydligen missade två personer sitt möte med honom idag och han blev inte glad...Nä han är egentligen inte så farlig. En brittisk liten snubbe helt enkelt som har en förmåga att få sina elever livrädda för honom. Det är allt.
Vi fick vårt Mock Exam Schedule idag. Ser rätt bra ut. Inga klagomål. En mock varje dag på morgonen förutom på torsdagen, då har jag två. Så det blir pluggplugg på lovet. Och efter mocks så blir det pluggplugg till final exams som vi har i maj. Can't wait...(!) Ska fira som faen efter min sista exam!

Btw!! Säsong två har börjat nu av 24 för er som kanske vill se det =)

Kommentarer
Postat av: s

19? är du galen? jag skrev typ 8 halva sidor, hahaha!

2009-02-03 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0