Edward Scissorhands

I fredags gick filmen Edward Scissorhands på TV. Hann inte se den då så vi spelade in den och nu har jag äntligen sett den. Måste säga att den var inte alls vad jag väntat mig. Hade trott att Edward var en mördare som sprang runt och skar halsen av alla men icke. Den var rätt rolig faktiskt. Behöver jag ens skriva att Johnny spelar rollen bättre än bäst? Han har talang den killen (mannen?). Winona var riktigt söt. Gillade hennes hårfärg. Lite röd/blont. Väldigt gulligt och passade henne. Tim Burton är ju så klart skaparen som vi alla vet. The man is a genius! Filmen gjordes år 1990 vilket gör den nästan 20 år gammal! Damn! Detta är nog den ända filmen jag sett Johnny i som jag inte blivit attracted till honom. Eller vänta. Nu ljuger jag. Jag tar tillbaks det. Jo, jag fall pladask för den där oskyldiga, snälla, roliga, och lite farliga karaktären. Ååååh! Johnny!! Har inte han nån bror om är 20 år yngre nånstans? Man vill ju bara ha honom. Usch nu kom tjejen ut i mig. höhö.

Mycket bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0