Melodifestivalen Del 3.

1. Velvet "The Queen" - Låten var väl inte så värst bra men själva uppträdandet var bra. Ett showframträdande. Hon liknade en stor tårta med den där saken (har ingen aning om vad man ska kalla det) men hennes blus var rätt tjusig.

2. Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox "I Got You" - Haha ja vad ska man säga. Skrattade igenom låten. Tyckte det var härligt med Jamaicanen som sprang runt där och rappade lite. Rätt catchy låt också.

3. Molly Sanden "Så Vill Stjärnorna" - Fin ballad fast rätt tråkig. Visst har 16åringen en otrolig röst men låten tog aldrig fart förens de sista 20 sekunderna. En besvikelse.

4. E.M.D. "Baby Goodbye" - Härlig låt! Har tyckt att EMD har varit löjliga innan med sina smörlåtar men denna låten var ju riktigt bra. Förvånat bra. Och uppträdandet var roligt. Ingen har gjort nått liknande innan med frack och käpp. De ägde scenen.

5. Mikael Rickfors "Du Vinner Över Mig!" -  Är det bara jag som tycker att han är den sötaste gubbe som finns? Låten var ju rockig och i högt tempo. I like!

6. Maja Gullstrand "Här För Mig Själv" - Tråkigaste låt jag någonsin hört. No comment. Vill inte vara taskigare än så.

7. Sofia "Alla" - Jaha vad gör Greklands bidrag i Sverige kan man fråga sig. Om hon hade varit med i den Grekiska deltävlingen hade jag röstat på henne för låten var ju rätt bra men den ska absolut inte representera Sverige. Vad fasen tänkte hon med den låten?

8. BWO "You're Not Alone" - Jag gillar BWO. Tycker att alla deras låtar som varit med i Melodifestivalen har varit bra. Detta var en lugnare låt men det gjorde den inte till dåligare. Den får tummen upp! (Y)

Petra Mede är som vanligt på hög nivå. Bruden är häftig och är inte rädd för att vara elak. Vill träffa henne nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0