Onsdag

CASmötet idag gick skitbra! Han var mycket imponerad med min portfolio och sa att han kommer använda min för att visa alla IB1orna att så ska en portfolio se ut! Gud va glad man blev! Vi snackade i 50minuter!! 50! Vi borde egentligen bara prata i 15-20 men vi hade så trevligt och började prata om annat. Var faktiskt rätt skönt att kunna släppa det där spända pratet och ha en rolig konversation. Clear the air. 
Psykologin var som vanligt dödstråkigt. Fattar inte poängen med att ens gå kill de lektionerna. Vi lär oss inget. Bara får en jäkla massa papper som vi ska läsa och sen göra lite uppgifter på. Lärorikt right? Pfft. 



Svenskan var egentligen bara en timme men kändes mycket längre. Viktoria och Ben hade sina orals som de missade medans Seraj och jag satt på datorn och internetshoppade. Eller okej det var jag som gjorde det och han bara tittade på. Fast det var rätt kul. Sen blev det fika på hålan och sen till sist matte. 

Det var alltså min onsdag. Intressant eller hur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0