Pizza och Bio...på en torsdag!

Igår mötte jag Viktoria i Malmö på SF. Hämtade biljetterna och sedan gick vi vidare till Pizza Hut. Det gav goda minnen. Berlin ring a bell? ;) Deras pizzor är nog det godaste som finns och man blir så glad av att äta dem. Vi konstaterade att de lägger nån sorts drog i pizzan som gör att man blir extre hyper. Iaf i våra pizzor.

                                                                                                          Hawaii!!

                                                                                     Söta Viktoria med sin pepperoni

                                                               Vem sa att man måst se graciös ut när man äter?

När vi blivit mätta och belåtna var det dags att gå mot biosalongen. Filmen var jättebra. Mycket rolig humor och en bra story. Kate hade sjukt fint hår. Gillar henne men lugg, hon ser mycket sötare ut då. Anne var som vanligt mycket vacker. Sika spratt de spelar på varandra! Fick några skrattattacker under filmen. Ska inte berätta vad som händer om ni vill se den. Rekommenderar den starkt.

                                                                                               Påväg tillbaks till Lund

                                                                                                  


Efter Viktoria åkt med sin buss blev jag kvar i regniga Lund i väntan på att min buss skulle komma. Har nog aldrig sett Lund så tomt innan. Man såg knappt en människa ute. Tyckte det var rätt kul att en joggare kom springandes förbi. Vem är ute och springer klockan 12 på natten när det regnar? Galning. Fast whatever floats his boat. Tyckte det var lite underligt bara. Eller?


Nu sitter mamma, pappa och jag och ser På Spåret. Eller de tittar och jag lyssnar. Mysig fredagskväll är det iaf. Jag väntar bara på min Irish Coffee som mamma lovat hon ska göra snart ;) Gotta looove the Irish.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0