Slumdog Millionaire

Innan vet jag att jag har skrivit att Slumdog Millionaire ser ut att vara en sjukt dålig film. En indisk kille som spelar Vem Vill Bli Millionär. Låter ju dötrist. Kan lika gärna göras en film som handlar om en hoppande hare. Låter lika interessant. Har inte fattat hur den kan ha vunnit så mycket priser och är nu nominerad till en massa Oscars. Ikväll såg jag filmen med mamma och pappa. Jag kan säga såhär, det är en av de bästa och mest spännande film som någonsin gjorts. Den är så hemsk samt så vacker. Killen som har huvudrollen är bara 18 år. Ett år äldre än jag! Shit! Skådespeleriet är så trovärdigt och man känner riktigt för personerna. Nä asså jag är helt tagen. Hoppas den vinner mycket mer priser, speciellt Oscars. Det är den värd. Så gå och se den eller alternativt ladda ner den ;) Ni kommer inte bli besvikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0