2008

Hade tänkt skriva en liten resume av 2008. Får hoppas jag kommer ihåg allt som hänt detta året. Okej här har vi listan:
  • London med mamma och pappa. Tittade på en massa musikaler. Vissa hade vi redan sett men de är så bra så man kan allt se dem en andra eller tredje gång ;P Musikaler är lite av familjens stora passion så när vi får chansen så sticker vi till London och ser de fantastiska produktionerna.
  • Var med i en ekologisk modevisning på skolan. Don't ask.
  • Lärt känna en massa nya härliga människor.
  • Insett vem som är ens riktiga vänner och de som är falska. Detta var också en år 2007 men detta året har det blivit mer självklart vilka som är värdig av ens vänskap och de som absolut inte förtjänar det.
  • Kreta med Elise.
  • Chamillionaire konsert. You see me rollin.... 
  • Berlin med historiaklassen. Den resan var inte av denna värld. Hur kul som helst var det och klassen blev lite mer "vänner" med varandra.
  • Extended Essay. Den jäkla uppsatsen blev jag klar med först av alla i klassen. Stolt.
  • Ingen mer TOK!
  • Vuxit mycket som en person
  • Blivit brunette.
  • Insett att i framtiden kommer jag inte hålla på med något innom biologi, psykologi, språk, matte eller historia. I'm screwed.
  • Egypten med familjen. Upplevde något mycket speciellt som kommer vara med mig för livet <3
  • Och slutligen så har jag börjat blogga! ;)

Sen har det ju naturligtvis hänt mycket mer. Kan skriva på i evigheter om detta år men det är bäst att lägga det bakom sig. Det som är gjort är gjort och går inte att ändra på. Man ska se framåt och inte bakåt. FTW!

Ett nytt år med nya möjligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0