Balklänning

Det har börjat bli lite stress över Balen som vi har om några månader. Vissa tycker säkert att det är lite tidigt att stressa över det men jag säger annat. Det finns knappt några tider kvar till sminkning. Samma med hår. Måste boka snart. Sen är det ju det här med klänningen. Gud vad svårt! Finns så många fina. Vilken ska man välja? Hade ju varit pinsamt om två eller flera hade likadana klänningar på sig...Det vill man undvika. Det bästa är väl att åka utomlands och skaffa den eller få den specialgjord. Eller de som är riktigt duktiga kan kanske sy den själv? Finns det någon som ska göra det? Sjukt coolt och vågat. Fast jag tror inte att det hade gått för mig. Sy----->not my thing. Har spanat in lite hemsidor med balklänningar och har hittat 3 som ligger på topp.



Vad tycker ni? Min favorit är den blåa. Får se om jag kan boka tid att prova den snart ;)

Kommentarer
Postat av: stina

2009-01-12 @ 19:27:59
Postat av: Anonym

omg bal nu? det är ju aslång tid kvar

2009-01-12 @ 19:28:39
URL: http://cococholate.blogg.se/
Postat av: emelie

Vilken hemsida hittade du den där röda klänningen ifrån?

2011-02-19 @ 21:25:57
URL: http://utflippad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0