Chris Brown

Jag är riktigt avundsjuk nu. Två av mina kompisar i Belgien har nyligen varit på en av Chris Browns konserter. Inte nog med det men de hade VIP TICKETS OCH FICK TRÄFFA HONOM BACKSTAGE OCH TA BILDER!!!!!! AAAAAH! Tror att jag dör av avundsjuka. Hur ofta händer det liksom? CHRIS BROWN FFS!! Att de fick ta enskilda bilder med honom är ju helt otroligt. Det brukar man inte få. Det är oftast gruppfoto men dessa tjejer fick sig var sin bild med honom. Undra hur de lyckades med det. 

Jag är avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: Elise

hihi min kompis med.. och han stötte på henne och ville att hon skulle följa med honom hem xD

men hon sa nä. bara för att hon är snygg avis tom andra artister har gjort det på henne ^^

2009-01-30 @ 22:34:21
URL: http://lisessasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0