Game Night

Ikväll blir det myskväll hos Viktoria. Ska äta god mat och spela lite spel. Jag har inte varit den personen som gillat att spela board games (hjälp mig med det svenska ordet tack) men efter att ha träffat Viktoria som älskar det, har jag insett att vissa är riktigt roliga. Speciellt de som är för de äldre ;P Det är inte några barnspel inte. Tror at vissa spel har åldergräns på 21 eller nått. Help kneppt. Hur som helst har hon riktigt speciella spel som hon köpt i Amerika (of course, where else liksom?) och de är inte att leka med. Eller asså jo det är de ju men de är inte för de mindra ungdomarna. Ja ni fattar säker vad jag menar. Ikväll blir det alltså Game Night. Jag kommer vinna =P eller det hoppas jag iaf, Sen ska jag sjunga stämbanden av dem också i singstar hehe. Hoppas att de är redo att förlora stort. Vad self obsessed jag låter xD Det är inte meningen alls att jag ska låta det men what can I say? I kick ass at singstar!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0