Giftemål

När det blir dags för mig att gifta mig ska det baske mig inte vara i en kyrka. Varför väljer folk kyrkor? De är så deprimerande! Det första man ser när man kommer in i en är en död man som hänger på ett kors. Väldigt bra början på giftemålet...börja med döden? Visst jättekul(!)...Nej usch, sika tankar. Den ända kyrkan som hade varit okej är Sacre Coeur (hoppas jag stavade rätt nu annas mördar mamma mig) för att den är så fin. Fast jag tror itne man får gifta sig där eller? Får man? Skitsamma I don't care. Been there done that. Men tillbaka till det jag ville säga. Mamma och pappa hoppas att ni läser detta. Mitt bröllop ska vara i en park. Massor med växter och blommor. Färglatt! Helst ska där vara ett vattenfall eller en fin fontän. Spelar ingen roll. Sen ska det vara vita tält där alla kommer sitta efteråt och fira. Entendéis? Nu vet ni vad jag vill ha så ni behöver inte fråga mig om tio(?) år. ;)

Ville bara säga det.


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag ska gifta mig i en kyrka! Med stor vit klänning och snygg make, åka häst och vagn dit hem och köra en riktig filmstjärnekyss. Och dansen, ja det vet du redan ;)

2009-01-26 @ 22:57:17
URL: http://cococholate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0