Gräddbakelse

Idag måste jag säga att jag såg riktigt söt ut. Som godis. Rosa var nog dagens färg. Man ska inte alltid vara ytlig men vafan ibland har man all rätt. Jag gillade speciellt mitt smink. Det påpekade mamma också. Tack mamma.

                                                                                     Ögonskugga i glittrig rosa/lila färg                                  

                                                                         Skjortan som jag kallar 'gräddbakelsen''

                                                                                         Le jeans och sockar...

                                                                                                    

o0o00 nu kom Womanizer på radion. Måste upp o dansa lite!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0