Pappa is keyboarding!

Det finns många konstiga familjer men min borde fasen ligga på top 5. Minst. Sitter här i mitt rum och tittar på tv och hör nått underligt. Jag visste att pappa sitter framför datorn och lyssnar på musik men det var ett annat ljud som inte stämde riktigt. Lär som ett piano. Jag går ut ur mitt rum och ser nått som jag aldrig sett förut. Där sitter pappa framför datorn men han är inte ensam. Han har tagigt fram en keyboard som ligger på bordet. Han spelar de låtar han lyssnar på på youtube på keyboarden. Såg så himla roligt ut. Höll på att dö av skratt. Just nu spelar han Jingle Bell Rock. Han har inte spelat keyboard på flera år. Sista gången var nog när vi bodde i Turkiet och han försökte lära mig. Ja vi alla roar oss på olika sätt. Vissa gör mer normala grejer som att baka eller titta på tv men inte pappa. Han sitter och spelar keyboard till olika låtar från youtube. Vet inte om jag beskriver detta så värst bra. Tror att det är en sån sak som man måste se med egna ögon för att inse hur otroligt roligt och underligt det ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0