Sorry Emma

Denna biten är speciellt till Emma (internt skämt):

Emma jag vet att du är i vår matte grupp så jag ber om ursäkt över att min hjärna inte riktigt har adopterat till det efter ett och ett halvt år nu. Verkar som om minnet blir bara värre som åren går =P Jag tror att jag kommer fråga dig igen om du har matte på torsdagar efter historian men tänk då bara att det är bara min hjärna som strular.

För er andra som läste det kanske ni inte förstår vad jag pratar om men det är en sak mellan mig och Emma bara så inget för er att oroa er för =)

Nu så till det jag ville berätta. Efter skolan idag gick jag och mamma på en liten "balklänningsrunda" hittade en riktigt snygg klänning men den skrek inte "TA MIG" så jag vet inte om det kommer bli den. Doubtful. Ska kolla in ett par ställen till innan vi hittar den där perfekta ;) Man har ju bara bal en gång så då får man se till att allt är blir så perfekt om det kan bli =)

Nu är jag riktigt hungrig. Fredrik kommer snart hem och då ska vi allt äta en god middag. Maaaaat! Finns det nått bättre? Don't think so. Tror jag kommer skriva ett inlägg någon gång som bara kommer handla om mat bara för att ni ska bli ännu mer uttråkade när ni läser.

Tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0