It's a Love Story, baby just say yes

Är helt besatt av den låten. Har varit det ett bra tag nu och musikvideon är så fin. Älskar kläderna från den tiden (1800 talet?). Och killer är ju ursnygg! Önskar att jag kunde för en dag resa tillbaka i tiden och vara en rik dam från 1800 talet. Skulle vara kul och dansa runt i en sån puffig gammaldags klännings som i Pride and Prejudice. Lalalalalaaaa.

Vad mer? Hmm..Jag saknar Viktoria!!! som är i Amerika. Om du läser detta så ska du veta att jag saknar dig och LÄNGAR tills du kommer hem!! Kan inte komma ihåg förra gången vi var ifrån varandra såhär länge. If ever...Men jag har mina andra underbaringar så det är chill. Imorn börjar jag jobba! Wohoo!! Första dagen på mitt första jobb. Spännande. Har varit mycket strul med det denna veckan om vem som jobbar när och hur och en massa ändringar men imorn är det min tur! Can't wait! Nä, nu ska jag se på lite Pirates Of The Caribbean. Vem vill inte se Captain Jack Sparrow in action liksom ;P  *dreggel*


Kommentarer
Postat av: Anonym

I miss you too:)

I hope your midsummer was great besides the hale;)

hugggs

2009-06-22 @ 21:19:41
Postat av: Anonym

I miss you too!

I hope your midsummer was great besides the hale:)

hugggs

2009-06-22 @ 21:20:41
Postat av: Anonym

I miss U too!

I hope your midsummer was good despite the hale;)

hugggs



if you get several comments from me its cuz i cant seem to get it to work:P haha

2009-06-22 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0