Albin plus en till...?

Jaha nu har man blivit ett fosterhem för vilsna spindlar. Nu har det kommit en till spindel och invaderat. Snart kommer de nog börja veva spindelnät och mitt rum blir värsta Adams Family renoverat. Ska vi komma på ett namn till den lilla gubben då? Okej vad sägs som Bob? Eller nej det döpte jag ju en av skolkockarna till i Turkiet. Haha Jack och Bob. Good timmes. PUTTE! JA! Den får han heta. Nu har jag två husdjursspindlar. Albin (Tror han har dött. Insekten har inte rört på sig sen i sommras) och Putte. Putte, welcome to the family.


                                 Putte                                                                                                              Albin



Min drog

Kommentarer
Postat av: Elise

jag kommer hem till dig med en sko för de ska döööööö

2009-03-03 @ 14:49:16
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Elise

jaaaa albin är död :D

2009-03-04 @ 10:51:46
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0