Home Alooone

Hello! Det var ett tag sen. Det har varit rätt busy den senaste tiden. Först mocks, sen alla I.A. som skulle in och denna helgen är jag hemma ensam. Föräldrarne stack till London igår för första gången UTAN mig! =O I'm insulted. När jag fråga vad orsaken till att åka dit var sa de bara att de skulle dit för att de saknade stan. Halllåå?? Jag saknar också London! Grr. De skulle tydligen se James McAvoy i nån teateruppsättning ikväll. Gud va de retas med en! Jag har ju för fan spelat samma karaktär som honom i Narnia! Aaaah. Och shoppa?? TOPSHOP! JAG VILL DIT! En massa våningar med underbara kläder och skor! Jag klarar inte av detta. Fast å andra sidan är jag ensam hemma ;) Hade mycket mysigt igår med Viktoria och Emma. Finns några ord som kan sammanfatta kvällen och allt det roliga. Jag säger bara FISHMAN, ICEMAN, DIRTWOMAN och CANDYWOMAN. Det fick kvällen att börja med en par rejäla skrattattacker. Not to mention ormar.

Just nu sitter jag och ser på en skräckfilm. Mycket vist att göra när man är hemma ensam och när det är mörkt ute. Som tur är har jag hunden...som borde få mat nu.



Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0