Måndag

Idag bar det av till Lund för att träffa söta Emma. Hon sökte sommarjobb och skulle shoppa lite så jag hängde på så klart ;) Hittade ett par rejält snygga skor på dinsko som jag funderar på att köpa. Annars blev det mycket shopping till Emma. Spenderade nog en timme inne på H&M, och då menar jag en timme inne i provrummet. Emma tar tid på sig =P Fast det var rätt kul även om magen höll på att dö av hunger.

Det tog sin tid att komma igenom alla plagg


Min outfit för dagen. Faller för grupptrycket.


Skinnjacka - Topshop (London)
Blus - H&M
Kjol - Ellos
Leggings - Belgien?
Knee-socks - Åhléns
Boots - dinsko
Halsband - Indiska
Väska - Julklapp från Viktoria

Vi fikade gott på E. house efteråt. Behövdes verkligen. Scones och Chai is the shit! Gottigott. Det är härligt att ha en extra lång helg. Ingen skola idag eller imorn. Heaven. Sen är det helg snart igen. Kan det bli bättre? Denna termin bara springer iväg och nu börjar man känna i luften att våren har satt fart.

Hugs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0